۱۳۸۷/۰۶/۱۱




۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
بسیار زیبا بود
درود

ناشناس گفت...

سلام.
جدی؟ یعنی اینقدر نگاهشون نافذه؟
آره موافقم.کلا گربه سانها چشمهای متفاوتی دارند.
ممنون سر زدی.
بازم بیا.
شاد باشی.
[آی من].

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
عاشقانه هایت بسیار زیبا است..
ممنونم بهم سر میزنی
شاد باشی دوست من

ناشناس گفت...

سلام.ممنون که به وبلاگ من اومدی....
من ا÷م ...دوست دارم بیای و نظرتو بگی.اگه همه نظرشونو بگن جوابهای جالبی بدست میاد........
مرسیییییییییییییییییییییی

ناشناس گفت...

بسيار زيبا بود.

من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهي كه بلغزد بر من
من خودم بودم و يك حس غريب
كه به صد عشق و هوس مي ارزيد

iman گفت...

سلام
قابل نداشت.
شاد باشی.
[آی من].

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
خوبی؟
مرسی که بهم سر زدی
عشق چیزی نیست که بشه ازش چیزی نوشت یا توصیفش کرد
خوشحال میشم که بازم بهم سر زنی
خوش باشی
تا بعد

ناشناس گفت...

سلام به همه دوستاي گلم
ممنون ميشم اگه حتمي آدرس بلاگتونم برام بزارين تا بتونم از شرمندگيتون در بيام....